19 juni 2014

Preciiiiiiis som väntat...

..blogginspirationen försvann. Tror förresten den fortfarande är borta. Jag vet ju egentligen inte vad jag ska skriva om heller... Jag har varit hem till Ilsbo ett par svängar, festat en del och umgåtts med Elena. Det värsta av allt är väl att fina Zelma inte längre finns här på jorden. Dagen innan hon skulle fylla 12 år fick hon somna in. Hon var iaf lycklig in i det sista, trots att kroppen hade börjat ge upp för längesen.


Annars har det varit rätt så lugnt på hästfronten också. Den motivationen gick också och la sig ett tag, men nu när jag väl rider så går hästen jättefint! Red lektion för bästa Malin B den första juni och fick massa tips och tänk! Förresten har det kommit en ny häst till stallet! 18 åriga Brana har flyttat in, och är Wilmas häst, Idas lillasyster. Man blev kär i Brana på ett par timmar, underbar häst!

Lchf sov också ett tag. Men nu har det vaknat igen, mer motiverad än tidigare tror jag! Jag åt riktigt jäkla dåligt i 3-4 veckor, när jag skulle sätta igång igen, så ställde jag mig på vågen och var livrädd. Men nä då har man gått ner i vikt?!?! Då var jag nämligen under strecket för delmålet. Jävligt knasigt hur kroppen fungerar alltså. Men faktum är att Ida också kör lchf nu, och visst blir man mer inspirerad när man har någon att göra det med. Vi kämpar ju för en sak tillsammans. Jajjemän, Kleopatrabeach 2014. Jepp, vi ska till Alanya i augusti! Hur jäkla underbart?!? Det är bara lite träning jag skulle ha kommit igång med, men det är ju inte så jäkla kul alltså. Nä men nu skulle jag ha gjort något av denna dag också. Tjobreeee
Gratäng gjord på färsk spenat + färska champinjoner + grädde + ost = GÖÖÖÖTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar