24 april 2014

Goooood morning!

Ja, let me tell you one thing... Inatt sov gubben på soffan, säkrast så med magsjuka liksom (btw är han bättre, inte fått upp det lilla han åt igårkväll ens!!!) och jag fick sova själv uppe. Najja sov med mig iaf <3
Men, till saken. Najja brukar alltid sova nån sväng med oss i sängen om natten. Men nu, blev det ju varken trångt eller varmt för henne så vad händer då? Jo hon prejar typ ut mig ur sängen! Sparkas och sträcker på sig. Det var iaf min lilla njutning, att jag skulle få ligga hur fan jag ville när man sov själv, men näääää.



Idag då, vet inte. Rida, gå promenad kanske. Skulle fan bytt däck på bilen. Mark lovade att han skulle hjälpa mig igår men det blev ju som det blev. Kaaaaanske om jag flirtar lite med han idag. Får se, smell ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar