28 april 2014

Full rulle hela helgen!

Yesbox, minns egentligen inte ens vad jag gjort.... Jo lördagen åkte jag och Marcus till stan för att handla. Marcus impulsköpt en studsmatta och jag köpte en tv av en kompis. Hehe... Väl hemma satte vi upp studsmattan nästan på en gång. Och lite sernare på kvällen for vi med lilla vovven ner till sjön, hon skulle få bada för första gången i sitt liv! Sagt och gjort, superduktig och superglad var hon! Lite läskigt att behöva simma men några meter blev det, haha stolt i mattehjärtat! Kommer upp bilder från det i ett annat inlägg, hade med kameran och jag tror att bilderna blev maaaagiska! Efter det var det lite folksamling uppe i Oviken, jag var för trött, så jag körde och det blev inte så sent den kvällen iaf :)

Söndagen började med ridplansplanering (bra ord)! Slog ner några stolp och nu har vi en helt okej ridbana uppe i stallet igen :) Det blev dock alldeles för varmt där mitt på dagen så vi sköt upp resten av det som var kvar att fixa. Hängde uppe i Svensåsen ett tag, for hem, hämtade sommardäcken och for vidare mot Svedje där min fina gubbe hjälpte mig att byta däck! <3 Med oss hem tog vi Bandit också, han ska få Karros årliga pälsvård. Släpper så in i helvete med päls, bara för att den inte hålls efter en gång i veckan i stället för en gång om året... Tog en till sväng till stallet, donade på och longerade litegrann, mysigt att ta det lugn i kvällssolen med en mysig hest också :)

Idag ska jag iväg och göra något riktigt spännande... Visar resultatet senare! Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar