23 april 2014

Sjunde gången gillt?

Ja, det verkar som att jag bara behövde en lite pytteknuff för att ta upp den här bloggen igen. Tack för det Sara.... Nej men allvarligt talat har jag ändå funderat på det ett tag, mest som inspiration åt mig själv, så att jag kan peppa mina egna matvanor lite mer! Sen får man nog även läsa om hunden och hästarna :)

Måste ju dock säga att det är drygt som fan att blogga från mobilen (får typ kramp i fingrarna och orkar inte bry mig så hårt om autocorrect etc hablahabla).
Nåt kul om denna dag? Mnja, sambon kom hem efter en halvtimme på jobbet. Magsjukan är här! Jag har ju dock aldrig haft det så är inte så jäkla orolig. Men lite jobbigt för när vi är hemma tillsammans vill man ändå umgås och passa på att mysa. Men vi har legat i ett varsitt hörn av soffan och inte en enda puss. Buhuu lät som värsta toffelmesen där.
For iaf iväg från smittan till stallet för ett par timmar. Hittade en "ny" ridvägar efter lite äventyr i skogen. Seeeen har jag tagit tag i disken, lagat mat och kollat två filmer med sjuklingen. Har dessutom utrotat grottmänniskan i Österåsen - jag tog en dusch! Äh, det är lätt att ordbajsa,  nu sliter jag i det här, HAHA!
 Dagens måltid! Bacon, spenat, creme fraiche, en klick bra och smör. Också blomkål till det!
Vovven min!

Och hästen efter en svettig tur i solen häromdagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar