2 maj 2014

Födelsedaaaaag!

Mer eller mindre lchf-tårta, bara bären och chokladen som
egentligen är sockerbovar. Trodde den skulle bli 
magisk i
smaken men den blev väl bara okej. Väldigt mastig såklart!
Lägger ut receptet om nån dag då flera efterlyst det! :)
Ja, nu gick det ju några dagar, som jag sa... Vart ska man börja då, att jag jobbat kanske? Eller just det! I måndags gjorde jag en fransförlängning, huuuur kul som helst! Så nu har jag lååånga fransar, i början kändes det för långt, men nu har jag vant mig iaf! I tisdags och onsdags fick jag jobba! Tisdagen i Myre och onsdagen i Svenstavik, superkul på båda ställena och mysigt med barn igen! I onsdags, som var sista april, så kom Sara hit, vi skulle baaaaka! Bakade tårta, småkakor och diverse, någon fyllde ju år igår... Hehe. Vi hann med att löshoppa lite också, skojsigt! Vi har ju gjort en ny ridplan, men det kanske jag har sagt! Så nu kan man ju iaf jobba lite annat med hästarna, longering, tömkörning, löshoppning osv :) Men ja iaf så blev kvällen lugn, kollade film och ställde upp som chaffis mitt i natten, dötrött men whatever!



På torsdagen kom min familj, härligt med besök! Så vi blev full stuga här med fika och tacos! Fina presenter också! Det bästa var det jag fick av mamma och pappa, toning till bilen! Så nu ska Christof bli snygg! Av Marcus fick jag ett Wii också, som jag önskat mig! :D
På kvällen bestämde jag aktivitet, film alltså! Jag har ju velat se Hundraåringen, som nu kommit ut på nätet och så blev det. Bra film, kort och gott!

Dagens frukost, det är bara dagen efter födelsedagen en
gång om året ;)
Idag blir det nog också lugnt tänkte jag säga, men nä just det jag har ju bjudit in till kalas ikväll. Får se hur mycket folk som kommer, men förhoppningsvis blir det inta kaosartat iaf ;) Men nu ska jag och Sara snart åka in till stan, jag ska till sjukgymnasten och Sara behöver grejer från Hööks. Får se om vi hinner med lite ridning på eftermiddagen, vädret är ju inte det bästa... Inte för att det har stoppat någon förut men vi får se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar