9 maj 2014

Finemang?

Nja, lite deppig får man vara... Har varit sjuk i några dagar. Hostat fram lite magmuskler och sånt. Igår tänkte jag, ja, nu är jag frisk! For en sväng till stallet, och sen till Ica. Var typ död när jag kom hem igen. Så dagen fortsatte lika som innan. I soffan. Marcus blev visst smittad av mig också så han var hemma igår, så det resulterade i att vi nu har sett klart på Vikings. Eller ja, sett klart på de två säsongerna som finns. Nu är det bara att vänta til, 2015. Heh...
Dessutom har jag ju blivit inringd på jobb såklart, nu när jag varit dålig. Perfekt att behöva tacka nej. Hästen har också stått och huset ser helvetiskt ut. Mycket att ta igen..
Men ja, idag tror jag faktiskt att jag mår bättre! Nu på förmiddagen fick jag ett samtal från en läkare, en bra läkare! Träffade honom för ett par månader sedan och  skulle han begära journaler och plåtar från Hudiks sjukhus. Nu hade han tittat på allt och han erbjöd operation. Även fast processen med en operation är jobbigt och hemskt så tackade jag ja, jag vill ju veta vad det är för fel i axeln. Så han skulle skriva upp mig nu, så blir det antagligen efter sommaren.
Marcus är nöjd, han har anmält sig till en kurs i Norge. Som har nåt med oljeplattform att göra. Den börjar i augusti, så jag hoppas verkligen att han iaf är hemma när jag ska opereras. Hans kurs håller på under fem helger från augusti till december. Jag är glad för hans skull! :)

Nu är jag hungrig, väntar på att gubbskrocken ska kliva upp :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar