11 maj 2014

Tjubreeee

Ja, nu är jag så gott som frisk whuuu! Red ut en sväng i fredags med Ida och Sofie, nojjig som man är efter björnarna som har kutat genom byn. Ridplan känns säker, tycker jag.

Igår, lördag. Skön lördag! Först ettårskalas för underbara lilla Novalie i Aspås. Mycket gofika och smörgåståååårta! Haha så lchf men det skiter man väl i ;) Kom hem rätt så sent så då blev det ridning på en gång. Red på plan och gjorde egentligen inget särskilt. Trav, galopp, cavaletti och massa ridvägar. Men mycket tempo iaf. Inatt drömde jag att jag red på en ovalbana, och att det var lugnt och sansat! Drömmen, kan man ju verkligen säga. Idag tror jag att jag ska hjälpa Ida, när hennes lillasyster ska rida. Vi pratade igår om att vi skulle använda Frida och köra lite balansövningar i lina. Får se hur det blir :)
Iaf, igår kollade jag och Marcus faktiskt tillsammans på Eurovision. Ja, vinnaren, omtalad såklart. Dålig låt men bra budskap. Själv tyckte jag att Norge var bäst. Då jag inte brukar kunna lyssna på ballader i mer än 1 minut så blev jag såklart uttråkad av typ 75% av startfältet? Men Norges låt... Mums! Rysningar genom hela låten, så ska det vara!
Gamla bilder på mig och Frida. Bananryggen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar