7 maj 2014

Hosthost!

Ja den där lilla förkylningen blev ordentlig. Febrade igår, svettas och fryser om vart annat. Det värsta är, att de senaste gångerna när jag varit sjuk så har det börjat kännas i bihålorna. Med det så kommer känslan av att man vill slita ut tänderna i överkäken. Borde egentligen ringa HC och få nåt ordentligt utskrivet men man vill ju inte dit om man kan slippa... Får se hur jag gör. Annars då, njaa. I måndags red stallfolket på ridplanen igen, jag orkade inte rida men var Hitler för Emma igen. Det är kul att hålla lekion. Speciellt för Emma, haha! Blev ingen ridning igår heller så nu har hesten stått två dagar igen, lär alltså också bli en tredje. Men är man sjuk så är man -.-
Dessutom så har min lilla, lilla stora valp börjat löpa nu. Verkar också som att hon är inne i en tillväxtperiod. Det där örat alltså....
 Nä men idag tänkte jag bli frisk. Det händer så mycket i maj månad så nu är det dags! Japp, nu blev jag frisk! Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar